25 Ekim 2006

Bölüm 3 - Ayrılma Zamanı

Gitme vakti gelmişti, anlam veremiyordum iki gün ne kadar çabuk geçmişti. İlk buluşmamız olmasına rağmen birbirimizi daha yakından tanıma fırsatı bulmuştuk. Emindim ben bu çocuktan hoşlanıyordum, en azından bunu kendime itiraf edebilmiştim. Fakat daha birbirimizde keşfedeceğimiz o kadar çok şey vardı ki... Otogara ulaştığımızda gerçekten ayrılma vakti geldiğini anlamıştım. Mizah dergilerine bayılıyordu ve yanına almadan yolculuğa çıkmıyordu. Muavinin anonsu ile vedalaşma vaktinin geldiğini anlayıp birbirimize sarıldık. Otobüse bindiğinde artık şansımın döndüğünü düşünüp mutluluğun tadını çıkarıp gülümseyerek el sallıyordum. Ve onu son bir kez daha görebilmek için otogar kapısına yöneldim. Yüzüne unutmamak adına son bir kez uzun uzun bakıp el salladıktan sonra otobüs usul usul yoluna devam etti...

Hiç yorum yok: